عالی

خرید بک لینک
در شلوغی مترو، همه معتقدند که خاصیت مترو اینه! این یعنی خو کردن به مشکل! یعنی قبول کردن شرایط فعلی و نبود هیچ راهحلی! این یعنی آگاه نبودن به حقوق خود! این یعنی در کنار آدمهای همهچیزدان ِ هیچچیزندان زندگی کردن!


روایته باغ کتاب نرفته از دنیا نرید! البته خودم هم تازه میخوام برم، امید که خوب باشه!
عالی...

ما را در سایت عالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 202 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10

بهعنوان یک ناظر بیرونی، هرچی بیشتر به آدمها دقت میکنم، چارچوبهای بیشتری درونشون کشف میکنم. گرچه اکثرا بهدنبال آزادی و بیحصر بودن هستند، اما چارچوبهای خودساخته زیادی دارند و گاهی با تعصب خاصی به چارچوبهاشون پایبندند! بهنظرم حتی بیچارچوب بودن هم خودش نوعی چارچوب داشتنه! چارچوب ِ بیچارچوبی! اصلا انگار ذات بشر اینه، ظرفیت بیچارچوب زندگی کردن رو نداره، چرا که در چارچوب خلق شده!عطف به چند پست گذشتهام، هر چی بیشتر فکر میکنم، فارغ از تعاریف و بازی با کلمات، تناقضهای زیادی هم در خودم و هم در دیگران میبینم! شاید بهتر باشه "جمع همزمان اضداد" رو جایگزین "تناقض" کنم!my favorite view: عالی...

ما را در سایت عالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 201 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10

انقدر این روزها سرم شلوغه و درگیر چند کار همزمانم، که گاهی خوندن چند صفحه کتاب هم برام وقتگیره و در اولویت نیست! روزهای این چنینی، بیشتر متوجه روزمرگیهایی میشم که گرچه تکراری بودن اما خوب بودن! و این روزها به کارهای سادهای که هیچوقت انجامشون ندادم هم خیلی فکر میکنم!

موسیقی فرانسوی:
عالی...

ما را در سایت عالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 211 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10

انگار قرار قحطی کتاب بشه! درحالیکه کلی کتاب نخونده دارم، باز میخرم روی هم تلنبار میکنم!

عالی...

ما را در سایت عالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10

نه،
این برف را
سر باز ایستادن نیست!
-شاملو-


حالا عدل فردا که من باید برم دانشگاه، و زود هم برگردم سرکارم، همه جا به ارتفاع یک متر برف اومده! :)
عالی...

ما را در سایت عالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10

قبلتر فکر میکردم زندگیم مثل یک خط صاف بوده و هیچ جهش یا سقوط ناگهانی نداشته. اما امروز فکر میکنم انقدر به اتفاقهای خوب و بد وزن عجیب و خاص نمیدم تا پررنگ بشن. همونطور که بدها گذشتن، خوبها هم گذشتن و در لحظه یا ازشون شاد شدم یا ازشون درس گرفتم. اینو در راستای جواب دادن به سوال "خوبترین و بدترین اتفاق زندگیم" کشف کردم.عکس تزیینی :) عالی...

ما را در سایت عالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 207 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10

یک مدلی از افراد هستند که درصدد اثبات تفکرات خودشون نیستند بلکه درصدد نقض تفکرات دیگران هستند! یعنی جای اثبات فقط یک تفکر، سعی میکنند تفکرات چند میلیون نفر رو نقض کنند!



لا یستقیم العالم
الّا برأس مائل
علی کتف من نحب!
-سوزان علیوان-

جهان استوار نمیماند/ مگر با سری خمیده/ بر شانه کسی که دوستش داریم!
عالی...

ما را در سایت عالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10

امروز داشتم یه برنامهای رو از تلویزیون میدیدم، هر چی فکر کردم نتونستم بفهمم core idea این برنامه چیه؟ قبلا هم تصادفا یک قسمت دیگه از این برنامه رو دیده بودم درحالیکه برای یک خانم بازیگر تولد گرفته بودند! آیا نباید برای اشغال کردن آنتن زنده تلویزیون یک هدف داشت؟ احساس میکنم دچار نزدیکبینی شدند و نمیتونند با نگاه جامع به مسیرشون نگاه کنند.باغ کتاب، خیلی کمتر از آنچه که انتظار داشتم کتاب داشت و دستهبندیها هم ضعیف بود! ولی کافه کودک، موکا و شربتها و کیک پنیر هویجش به چشم خواهر-برادری خیلی خوشمزه بود! خیلی هم جای دنج و آرومی بود. انتظار داشتم مثل نمایشگاه کتاب، با خیل آدمها مواجه بشم و خلوت بودنش برام عجیب بود! مجسمه جودی ابوت و شازده کوچولوش هم خیلی نوستالژیک بود :) کلا از حواشیش بیشتر خوشم اومد! عالی...

ما را در سایت عالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 235 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10

تب استارتاپ بین جوانها شدید شده! گاهی با استارتاپهایی برخورد میکنم که انقدر خودشون از نزدیک بهش نگاه میکنند و انقدر ایدهشون رو دوست دارند که هیچ کدوم از نقاط ضعفش رو نمیبینند! وقتی سعی میکنیم با واقعیت روبهرو یشن، فکر میکنند که تصمیم داریم خودمون ایدهشون رو با تیم خودمون پیاده کنیم و اصلا نمیشه قانعشون کرد که راه به جایی نمیبرند! بعضی، ایدههای آکادمیک ِ کتابی دارند که روی کاغذ خیلی شیک و جالب توجهه، اما اصلا عملی نیست! اینها هم مقاومت خاصی در مواجهه با مواقعیت دارند! بعضی هم که ایدههای خوبی دارند، توهم ارزش بالا دارند! خیلی از این دسته تیمها، ارزش واقعی رو یک ارزش پایین غیرمنصافانه میدونند! بعضی ایدههای مسخرهای دارند اما انقدر با آب و تاب ازش حرف میزنند که گاهی آدم به هرآنچه که از ایدهشون فهمیده، شک میکنه! کلا وقتی آدمها در موقعیتی قرار میگیرند که قراره در مورد منافعشون قضاوت بشه، خیلی غیرقابل پیشبینی میشن!درس خوندن سخت بودا، چطوری انقدر میخوندم؟! عالی...

ما را در سایت عالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 204 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10

چشم به راه ماندهایم
تا کسی از در بیاید
که نمیآید

یک در دارد این خانه
و هزار پنجره...


عالی...

ما را در سایت عالی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: سه شنبه 29 فروردين 1396 ساعت: 3:58

صفحه بندی